7 de març del 2013

Llibreta folrada

Vaig pensar que, abans de posar-me a fer alguna cosa amb scrap, primer s'ha d'idear, pensar què vull utilitzar, quin disseny ha de tenir, què necessito... i per anotar tot això em feia falta una llibreta. En vaig comprar una als "xinos" que fos en blanc per dins (ni amb ratlles ni quadrats) i vaig decidir tunejar-la seguint un tutorial de ¡Pega, papel o tijeras!

Pensé que, antes de hacer algo de scrap, primero tengo que idearlo, pensar que quiero utilizar, el diseño, material... y para apuntar todo esto necesitaba una libreta. Decidí comprar una en los "chinos" con hojas blancas por dentro, y decidí tunearla siguiendo un tutorial de ¡Pega, papel o tijeras!

Així que, amb aquest material i aquesta llibreta:

Así que, con este materiel y esta libreta:





Vaig aconseguir aquest resultat! Falta posar els embellidors, un títol... però el canvi és radical. Us agrada?

Conseguí este resultado! Me falta poner los embellecedores, un título... pero el cambio es radical. Os gusta?

1 comentari:

  1. T'ha quedat molt bé, l'Elena de Pega Papel o Tijeras fa coses molt maques i uns tutorials molt fàcils de seguir. A veure si un dia postejo la meva agenda Moleskine que vaig personalitzar seguint un tuto seu.
    Petonets!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!