5 de març del 2013

Curs d'scrap!

Com ja us vaig dir fa uns dies, el passat dissabte vaig assistir a un curs d'iniciació a l'scrap a "Punts i Draps", impartit per la Begoña. No només vaig aprendre molt sinó que em vaig quedar amb ganes de repetir! La professora és molt agradable, simpàtica (com l'Ana, la propietària de Punts i Draps); ens va portar un munt de material per decorar el nostre àlbum i mini àlbum... en fi, una passada! Per fer l'àlbum, la Begoña va escollir papers d'American Crafts, de la col·lecció Dear Lizzy, 5th and Frolic. 

Cómo ya os dije hace unos días, el pasado sábado fui a un curso de iniciación al scrap en "Punts i Draps", impartido por Begoña. No sólo aprendí un montón sino que me quedé con ganas de repetir! La profesora fue muy agradable, simpática (como Ana, la dueña de Punts i Draps); nos trajo un montón de material para decorar nuestro álbum y mini álbum... vamos, una pasada! Para hacer el álbum, Begoña escogió unos papeles de American Crafts, de la colección Dear Lizzy, 5th and Frolic. 


A l'arribar, ho vam trobar tot ben preparat a les taules. Feia cosa de tocar-ho i desordenar-ho:

Al llegar, lo encontramos todo muy bien preparado. Daba cosa tocarlo y desordenarlo:


Les 4 hores del curs em van passar volant! Allí no ens va donar temps d'acabar-lo, però m'hi he posat aquesta setmana i aquest és el resultat. El tema de l'àlbum? La meva filla, la Sònia:

Las 4 horas del cursos me pasaron rapidísimas! Allí no nos dio tiempo de acabarlo, pero esta semana me he puesto las pilas y este es el resultado. El tema del álbum? Mi hija, Sònia:



























Aquest mini àlbum va dins del gran, a les pàgines centrals








8 comentaris:

  1. T'hat quedat un àlbum i un mini-àlbum preciós. Les fotos són precioses i la model és guapíssima.
    Petonets

    ResponElimina
  2. Qué xulo!!!!Clar que has fet trampa... amb les fotos de la teva nena tant maca era impossible que l'àlbum et quedés malament!
    Petons!

    ResponElimina
  3. M'encanta l'scrap, m'encanta el teu mini album ;)

    ResponElimina
  4. Hola!! acabo de descobrir el teu blog!! que xulo aquest àlbum que vas fer!! m'encanta veure que a poc a poc es van fent cosetes a Lleida! ;)
    Et segueixo!!

    Fins aviat!
    www.craftandartists.cat

    ResponElimina
  5. M'alegro que lo hagis passat be i que ja tinguis el àlbum acabat, Enhorabona Iris!

    ResponElimina
  6. Iris!! Quina il·lusió veure'l acabat!!! T'ha quedat moooolt bé!!! La Sonia tindrà un àlbum ben bonic per recordar aquests primers mesos! Ah! m'encanta aquest segell de la camareta de l'Amy Tangarine ;-))) I quin goig saber que et va agradar el taller!! Una abraçada mooolt gran

    ResponElimina
  7. Però quina nena més fotogéniac que tens! I molt ben aprofitat aquest curset de Scrap! Felicitats!

    ResponElimina
  8. Que guapa!! Et va quedar molt bé l'àlbum! l'acabat perfecte, ni és nota on vas deixar-ho!! ( com és nota que ja tens algo de material) :)

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!