11 de juny del 2011

La Silvana i jo ja ens coneixem!!


Doncs sí! Després de dies i dies intentant quedar... ja ha arribat aquest dia! Ella és la Silvana (L'Ànima del Corb Cec) que, per no fer la típica foto, ens hem fet una fotografia l'una a l'altra per demostrar que allí érem!! Un dels motius pels quals hem quedat és perquè ella era el meu binomi en l'intercanvi; i vam decidir que el millor era quedar enlloc de que m'ho enviés per correu! I m'ho he passat molt bé; ens hem endut els nostres estris per comentar el que estem fet, com ho portem organizat... A més, té una família fantàstica i molt simpàtica. Si es que no es pot demanar més! Bé, sí, una cosa: REPETIR!!

Pues sí! Después de días y días intentando quedar... ya ha llegado este día! Ella es Silvana (L'ànima del Corb Cec) que, por no hacer la típica foto, nos hemos hecho una fotografia la una a la otra para demostrar que allí estábamos!! Uno de los motivos por los que hemos quedado es porque ella era mi binomio en el intercambio; y decidimos que lo mejor era quedar en lugar de que me lo mandase por correo! Y me lo he pasado muy bien; nos hemos llevado nuestro material de costura para hablar de lo que estamos haciendo, como lo llevamos organizado... Además, tiene una família fantástica y muy simpática. Si es que no se puede pedir más! Bueno, sí, una cosa: REPETIR!!

I aquest és el meu regal!!! Gràcies Silvana!!!

Y este es mi regalo!!! Gracias Silvana!!!


Mireu quin bé de déu de coses!!! Un punt de llibre, un coixinet, agulles, agulles de cap, botons, teles de patchwork, cintes... una autèntica passada! I tot és preciós!!

Mirad qué de cosas!!! Un punto de libro, un acerico, alfileres, botones, telas de patchwork, cintas... una auténtica pasada! Y todo es precioso!!




I jo també li he fet un petit detallet perquè no se n'anés amb les mans buides!

Y yo también le he hecho un pequeño regalito para que no se fuese con las manos vacías!




2 comentaris:

  1. I tant que hem de repetir!!! Ens ho vam passar genial! I el que ens queda per comentar, jajajajaja!

    ResponElimina
  2. Hola, guapa, que cosas tan chulas.
    Tienes un premio en mi blog: http://elgatodelpuntodecruz.blogspot.com/
    Besos

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!