10 de juny del 2011

Ordenar el material!

Quan vaig començar a cosir, només tenia 4 fils, una agulla i un tros de tela... però poc a poc he anat adquirint més i més material i és clar, cada cop se'm fa més difícil ordenar els estris, els SALs, els botons... si no he canviat de cosidor 1000 cops, no n'he canviat mai! Però poc a poc vaig perfeccionant la tècnica, i aquí us ho ensenyo per si alguna de vosaltres té el mateix problema que jo i potser d'aquesta manera, us puc donar alguna idea!!

Cuando empecé a coser, sólo tenía 4 hilos, una aguja y un trozo de tela... pero poco a poco he comprado más y más material y claro, cada vez se me hace más difícil ordenar las herramientas de costura, los SALs, los botones... si no he cambiado de costurero 1000 veces, no he cambiado nunca! Pero poco a poco voy perfeccionando la técnica del "almacenaje", y aquí os lo enseño por si alguna de vosotras tiene el mismo problema que yo y, quizás de esta forma, os puedo dar alguna idea!!

-------------------------------------------------------------
Abans, tenia una caixa d'eines com a cosidor, però m'ocupava massa i no era pràctica a l'hora de transportar-la o viatjar, així que l'he canviat per una capsa amb diferents separadors; en realitat falten els dos del mig, però els vaig treure i vaig pegar els altres amb cola blanca perquè no es movessin i, d'aquesta manera, deixar un lloc pels bolígrafs i les tisores:

Antes, tenía una caja de herramienta como costurero, pero ocupaba demasiado y no era muy práctica para viajar, así que la he cambiado por una cajita con diferentes separadores; en realidad faltan los dos del medio, pero los quité y pegué los otros con cola blanca para que no se moviesen, y, de esta forma, dejar un lugar para los bolígrafos y las tijeras:



I així organitzo els meus SALs i projectes; cadascun d'ells té el seu propi blister (que els podeu trobar als "Xinos" per menys d'un euro) on hi guardo el gràfic, la tela, i en breu també hi guardaré els fils amb una anella (de moment els tinc en una capsa):

Y así organizo mis SALs y proyectos; cada uno de ellos tiene su propio blister (que los podéis encontrar en los "Chinos" por menos de un euro) donde guardo el gráfico, la tela, y en breve también guardaré los hilos con una argolla (de momento los tengo en una cajita):




Atalie Threads <3 <3 <3 <3 <3 <3 



Botons / Botones



El calaix "desastre" / El cajon "desastre"



Un bastidor... sense labor perquè no hi sé cosir!!

Un bastidor... sin labor porque no sé coser con él!!



I la meva preciosa màquina de cosir, regal del meu <3 !

Y mi preciosa máquina de coser, regalo de mi <3 !


1 comentari:

  1. Hola Iris:
    Gràcies pels teus consells. La veritat és que cada cop anem adquirint més coses i al final necesitem un baül només per les nostres labors. Jo també utilitzo els blisters pels sals que estic fent. Jo tinc una capseta d`aquestes pels collarets però m`has donat una bona idea per totes les cosetes de punt de creu.
    Petons i bon cap de setmana
    Sonia

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!