19 de febrer del 2011

Les droits de la Brodeuse

Avui ha estat un dissabte molt productiu; a part de dos cosetes que tinc entre mans i que després en veureu les fotografies, he anat de "compres". A www.broderie.net he comprat un gràfic de punt de creu titulat "Les Droits de la Brodeuse" (Els drets de la cosidora). El text està en francès, però m'ha semblat ben curiós aquest cuadre. A veure quan tinc temps de començar-lo doncs ara estic esperant amb impaciència començar els dos SALs! I, com no, estic disposada a compartir-lo amb vosaltres si algu el vol. Us en poso una imatge del mateix web:

Hoy ha sido un sábado muy productiu; a parte de dos cosas que tengo entre manos y que después ya os pondré las fotos, he ido de "compras". A www.broderie.net he comprado un gráfico de punto de cruz que se llama "Les Droits de la Brodeuse" (Los derechos de la brodadora). El texto está en francés, pero creo que es bastante curioso. A ver cuando tengo tiempo de empezarlo pues ahora estoy esperando con impaciencia empezar los dos SALs. Y, como no, estoy dispuesta a compartirlo si alguien lo quiere. He aquí una imagen de la misma web:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!