19 de febrer del 2011

Una "bombonera" ben maca...

Quan em vaig començar a interessar pel patchwork, vaig començar a mirar i remirar tutorials per internet... i un que em va cridar molt l'atenció, encara que no era exactament  relacionat amb el patchwork, era un cosidor que vaig veure aquí. El bloc es diu "El Patchwork es mi mundo" i el tutorial l'ha fet ella mateixa, la Lupe. La veritat és que m'ha costat molt perquè fa molt poc que he començat a cosir a màquina, a sobre eren peces rodones (que, rodones el que es diu rodones... no m'han quedat!)... però vaja, al final puc dir que el resultat és passable i farà la funció de cosidor sense problemes! La única variació que hi he fet jo és no posar-hi el coixinet per les agulles a dins perquè no ocupes tant espai. Aquí us deixo les imatges!

Cuando me empecé a interesar por el patchwork, empecé a mirar y remirar tutoriales por internet... y uno que me llamó la atención, aunque no era exactamente relacionado con el patch, era un costurero que vi aquí. El blog se llama "El Patchwork es mi mundo" y el tutorial lo ha hecho ella misma, Lupe. La verdad es que me ha costado lo mio porque hace muy poco que he empezado a coser a máquina, además, eran piezas redondas (que, redondas lo que se dice redondas... mucho no han quedado!)... pero vaya, al final puedo decir que el resultado es pasable y que hará la función de costurero sin problemas! La única variación que he hecho yo es no ponerle el acerico dentro para que no ocupe tanto espacio. Aquí os dejo las imágenes:






1 comentari:

  1. una cucada de cosidor !!! jo també sóc "novata amb tot això, però segur que aprenem ràpid. Benvinguda !!!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!