16 de juny del 2013

Crop Party de Ponent (2a part)

Hola! Estic molt enfeinada aquests dies i no publico tan sovint com voldria... sé que tinc pendent un parell de coses (el mini àlbum que em va tocar a la crop i les joies), però no he tingut temps de fer les fotos, així que de moment, us ensenyo el detallet que vaig fer jo per intercanviar: una carpeta arxivadora. Us agrada?

*Si el voleu fer, aquí trobareu el tutorial de la Mati, que, per cert, té un bloc que m'encanta.

Hola! Estoy muy atareada estos días y no publico tanto como yo quisiera... sé que tengo pendientes un par de cosas (lel mini álbum que me tocó en la crop y las joyas), pero no he tenido tiempo de hacer las fotos, así que de momento, os enseño el detalle que hice yo para intercambiar: una carpeta archivadora. Os gusta?

*Si queréis hacerlo, aquí encontraréis el tutorial de Mati, que, por cierto, tiene un blog precioso.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!