12 de juny del 2013

Crop Party de Ponent (1 part)

Hola! Ara que ja estic una mica recuperada de la Crop, ja us en puc fer cinc cèntims! Però bé, ho hauré de fer en dues parts perquè la trobada va donar molt de sí! Avui us ensenyo una mica el que vam fer durant el dia i en la pròxima entrada l'intercanvi de detallets (que, per cert, a mi em va tocar un mini àlbum monísim!) i el mini de la crop. Anem per feina, doncs?

Hola! Ahora que ya estoy un poco recuperada de la Crop, ya os puedo contar más cosas! Pero bueno, lo haré en dos partes ya que el encuentro dió mucho de sí! Hoy os enseño un poco lo que hicimos durante el dia y en la próxima entrada el intercambio de detalles (que, por cierto, me toco un mini álbum muy chulo!) y el mini de la crop. Vamos, pues?

-------

Lloc? El Solaç de Mollerussa. Un centre d'expressió artística fantàstic. Gràcies a l'Annabel i a l'equip del Solaç per cedir-nos el seu espai ja que hi vam estar molt bé. Tallerista invitada? Ja ho sabeu! L'Elena de Pega Papel o Tijeras. Erem 24! En aquesta fotografia no hi som totes perquè algunes ja havien marxat, però va ser fantàstic posar cara a les blocaires i coneixer-nos en persona.

Lugar? El Solaç de Mollerussa. Un centro de expresión artística fantástico. Gracias a la Annabel y al equipo del Solaç por cedernos su espacio ya que estuvimos muy bien. Tallerista invitada? Ya lo sabéis! Elena de Pega Papel o Tijeras. Éramos 24! En esta foto no estamos todas porque algunas ya se habían ido, pero fue fantástico poner cara a las blogueras y conocernos en persona.

Foto de grup: La Srta Glez

Quan vam arribar, ho teníem ben preparat tot. I que poc dura aquest ordre! Quan ens posem a treballar, la taula es converteix en un caos, en un desordre dins el nostre ordre. L'Elena va estar molt atenta en tot moment i ens va donar molts consells de gran utilitat. 

Cuando llegamos, todo estaba preparado. Y lo poco que dura este orden! Cuando nos ponemos a scrapear, la mesa se convierte en un caos, un desorden dentro del orden. Elena estuvo muy atenta con nostras en todo momento y nos dio consejos de gran utilidad.


Després del taller, una parada per recuperar energies abans de seguir. També vam fer un concurs de truites, la veritat és que estaven totes boníssimes.

Después del taller, una parada para recuperar energías antes de seguir. También hicimos un concurso de tortillas, la verdad es que estaban todas buenísimas.


Per la tarda, taller de papiroflèxia amb la Txé de Paperizzum. Tot i que porta feina, és molt relaxant i em va agradar molt. Mireu quines dues flors de lotus vaig aconseguir fer! I a la primera, eh?

Por la tarde, taller de papiroflexia con Txé de Paperizzum. Aunque es un trabajo costoso, es muy relajante y me gustó mucho. Mirad qué dos flores de loto conseguí hacer! A la primera, eh?


També ens va ensenyar a fer un ocellet, que havia de formar part del repte scraper. Fer una targeta 20x20 on hi havia de sortir l'ocell de paper i una blonda. 

También aprendimos a hacer un pajarito, que formaba parte del reto scrapero. Hacer una tarjega 20x20 dónde tenía que aparecer el pájaro de papel y una blonda.


Finalment, amb la Laia d'Espurnes, que va cedir un lot dels seus productes de joieria per sortejar i em va tocar! Demà, fotos.

Finalmente, con Laia de Espurnes, que cedió uno de sus lotes de productos de joyería para sortear y me tocó! Mañana, las fotos.




1 comentari:

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!