3 de maig del 2011

Atalie i Pinkeep

Per fi!! Avui m'han arribat els fils Atalie que vaig comprar a la botiga Des Filles et une Aiguille, que em va recomanar Loli i la veritat és... QUE SÓN GENIALS! M'encanten, tenen un degradat amb un efecte preciós... es que són ideals! Els vaig comprar per un SAL de Tralalá i avui ja els he estrenat! He comés un error... he començat fent una columna en vertical i després he anat fent els detalls que sobresurten, i és clar... al tenir degradat, ha quedat força diferent... però vaja, és un error que tindré en compte en els propers! Ho volia desfer, però equivocar-se és humà i em serveix per aprendre, així que he decidit deixar-ho així. Tot i així, tampoc queda tan malament, no?

Por fin!! Hoy me han llegado los hilos Atalie que compré en la tienda Des Filles et une Aiguille, que me recomendó Loli y la verdad es que... SON GENIALES! Me encantan, tienen un degradado con un efecto precioso... es que son ideales! Los compré para un SAL de Tralalá y hoy ya los he estrenado! He cometido un error... he empezado haciendo una columna en vertical y después he ido haciendo los detalles que sobresalen, y claro, al tener degradado, ha quedado bastante diferente... pero bueno, es un error que tendré en cuenta en los próximos! Lo quería deshacer, pero equivocarse es humano y me sirve para aprender, así que he decidido dejarlo así. Aun así, tampco queda tan mal, no?

Fils Atalie...




Moutons de Saisons - Printemps

4 comentaris:

  1. Pues no mujer, no te hace falta deshacerlo! ¿ verdad que son chulos los hilos ? A mi me encantan.

    ResponElimina
  2. Quins fils mes bonics, el treball guanyara molt ja veuras. Sobre fer o desfer, aixo tu mateixa, no queda tant malament, a mi tambe em costa desfer.
    Petonets

    ResponElimina
  3. Ara hi faré un ull a la pàgina aquesta on has comprat els fils.

    Els fils molen un munt!

    ResponElimina
  4. Jo n'he tornat a comprar... les despeses no són molt cares, i els fils són una passada... estic enamorada dels Atalie!!! jejeje

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!