17 de març del 2011

Un altre premi!! :D


De part de L'Ànima del Corb Cec! Moltes gràcies!! I aquí van les preguntes per conéixer-nos millor!

Si tinguessis un altre blog de què seria? Ostres... no ho sé; problement faria un bloc "més personal", o d'anècdotes i coses curioses... però no en tinc ni idea, la veritat!!

Si et poguessis canviar el nom, quien et posaries? Contrariament a molta gent, a mi el meu nom, Iris, m'agrada molt, així que no me'l canviaria!

Si et concedissin un desig, un poder, quin seria? Puf... m'ho hauria de pensar molt, la veritat... però segur que seria alguna cosa molt positiva per mi i pels que m'envolten.

Si poguessis comprar "potis" d'una sola marca quina seria? Potis? Què són potis?

Si et regalessin un viatge a un país, quin escolliries per anar? A mi m'agradaria fer la volta al món! Però m'agradaria tornar a París doncs em va encantar!! o bé passar un fi d'any a un país càlid!!

I ara toca dir els meus blogs!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!