8 de juliol del 2013

Summer Journal Box (1a part)

Bones!

Estic molt contenta! El perquè? doncs perque estic "matriculada" a l'Scrap-School de la Srta. Glez i avui he acabat l'estructura del meu primer treball a falta de decorar-lo i omplir-lo de fotos. Es tracta d'un mini àlbum i una llibreteta per guardar tots els records d'aquestes vacances d'estiu. A més, tot va junt dins una estructura tancada en forma de carpeta i amb una tanca d'imant. Vaja, diuen que una imatge val més que mil paraules, oi? Doncs aquí en teniu unes quantes!

Papers: "Lucky Charm" d'American Crafts

(Aquest tutorial l'ha creat "Mi Scrap Lab" i el podeu comprar a "La Srta Glez", dos sites àltament recomanables).

Hola!

Estoy muy contenta! El porqué? pues porque estoy "matriculada" en la Scrap-School de la Srta. Glez y hoy he acabado la estructura de mi primer trabajo a falta de decorarlo y llenarlo de fotos. Se trata de un mini álbum y una libreta para guardar todos los recuerdos de estas vacaciones. Además, va todo junto dentro una estructura cerrada con forma de carpeta y cierre de imán. Total, dicen que una imagen vale más que mil palabras, verdad? Pues aquí tenéis unas cuantas!


Papeles: "Lucky Charm" d'American Crafts

(Este tutorial lo ha creado "Mi Scrap Lab" y lo podéis comprar en "La Srta Glez", dos sites áltamente recomendables).






La meva "nova amiga"


7 comentaris:

  1. Una estructura molt xula i el resultat és genial!!
    Petons!

    ResponElimina
  2. Un resultat molt maco,quina gran idea la llibreta de vacances!!! Els dos blocs son genials , jo també m'he apuntat aun curs de lasrtaGlez

    ResponElimina
  3. uff Iris, jo ja m'he perdut!! que fa aquest traste?
    Petonets

    ResponElimina
  4. T'ha quedat genial!! Ja tinc ganes de veure'l amb la deco i tot acabat ;) Si tens cap més dubte ja saps on som guapa, petonets!!

    ResponElimina
  5. Hola guapa!El diseño del bloc es muy bonito,te lo has curado mucho.Como todo lo que haces!!!

    ResponElimina
  6. Alaaa!!! Qué cosa más linda!!! Es genial!!!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!