22 de juliol del 2013

Col·lecció Infantil Estiu 2013

Si es que el fet de que la Sònia tingui una tieta/padrineta modista i una padrina a qui li agrada molt el patchwork, té grans avantatges! I sinó, mireu quins modelets més macos li han fet a la meva petita per lluïr-los aquest estiu!

Si es que el hecho de que Sònia tenga una tía/madrina modista y una abuela a la que le gusta mucho el patchwork tiene sus ventajas! Y sino, mirad que modelitos tan chulos le han hecho a mi pequeña para lucir este verano!


El vestit l'ha fet la meva germana, que és modista, i li ha regalat pel seu aniversari, que es avui! Un anyet ja té la meva petita... 

El vestido lo ha hecho mi hermana, que es modista, y se lo ha regalado por su cumple, que es hoy! Un añito ya tiene mi pequeña...



I les samarretes, son obra de la seva padrina Pepa:

Y las camisetas estan hechas por su abuela Pepa:

Tucan

Rabbit

Sweet Heart

Happy Clown
Swinging


Mafalda


-------------------------------------------------------------


3 comentaris:

  1. HOLA, COMO STAS? TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME TAMBIÉN, SIEMPRE SERAS BIENVENIDA.. ANÍMATE.. BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYD@....

    ResponElimina
  2. Hola Iris! Noconeixia el teu blog... im'encanta! veig que també ets polifacètica com jo! jiiiiji ens agrada el patch, el crochet, l'scrap... maquíssim aquests modelets! Et vaig seguint! una abraçada. Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!