18 de maig del 2013

Tot preparat per la Fira! Ens veiem dilluns!

Demà a les 6:23 am agafo un tren direcció Sitges... En aquest viatge de dues hores i mitja, m'acompanyen la meva germana i una amiga seva que em faran el viatge més distés! Demà és diumenge de fira; estaré molt cansada perquè avui espero poder estar de celebració (la setmana vinent us ho conto) i, si més no, tinc un sopar, així que faré tard... però no m'importa, jo ja ho tinc tot preparat per anar a la Fira d'Scrap a Sitges! Ens veiem dilluns amb una crònica de la Fira, fotos dels tallers, dels expositors, de les compres...

Mañana a las 6:23 am pillaré un tren dirección Sitges... En este viaje de dos horas y media, me acompañan mi hermana y una amiga suya que harán que el viaje sea más ameno! Mañana es domingo de feria; estaré muy cansada porque hoy espero estar de celebración (la semana que viene os lo cuento) y si no es el caso, tengo una cena, así que llegaré tarde... pero no me importa, yo ya lo tengo todo preparado para ir a la Feria de Scrap a Sitges! Nos vemos el lunes con una crónica de la Feria, fotos de los talleres, de los expositores, de las compras...

HAVE A NICE WEEKEND!


Des del bloc de la Fira ens van posar a la nostra disposició la plantilla del fulletó i un tutorial per què puguéssim fer el nostre a casa. 
Desde el blog de la Feria, dejaron a nuestra disposición la plantilla del tríptico y un tutorial para que lo pudiésemos hacer en nuestra casa.

No podia faltar una llibreta (alterada) per anotar idees, dubtes... el que faci falta!
No podia faltar una libreta (alterada) para anotar ideas, dudas... lo que haga falta!

Aquí veieu el meu kit: la llibreta d'adreces, una llibreta de notes i el tríptic de la fira. Em falten les targetes que encara no m'han arribat! Tot en una bossa de plàstic perquè no se'm faci malbé, i que aprofitaré per guardar tot el memorabilia (bitllets de tren, tiquets, mapes...)
Aquí véis mi kit: la libreta de direcciones, una libreta de notas y el tríptico de la feria. Me faltan las tarjetas que todavía no me han llegado! Todo en una bolsa de plástico para que no se me estropee, y que aprovecharé para guardar todo el memorabilia (billetes de tren, tiquets, mapas...)

Finalment, la bossa preparada pel taller que faré amb l'Alícia de "Collage de Memòries" el diumenge de 10 a 13 hores.
Finalmente, la bolsa preparada para el taller que haré con Alícia de "Collage de Memòries" el domingo de 10 a 13 horas.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!