2 d’abril del 2013

De compres i compretes...

Tal i com us vaig dir, fa uns dies vaig anar a Barcelona i vaig aprofitar per fer algunes compres. Ja tenia la idea de visitar la botiga de Cromatismes, molt agradables! Si aneu a Barcelona, feu-li una visita. Allí vaig comprar alguns segells, papers decorats, washi tapes...

Ya os dije que, hace unos días fui a Barcelona y aproveché para hacer algunas compras scraperas. Ya tenía la idea de visitar Cromatismes, muy agradables! Si váis a Barcelona, visitad la tienda. Allí compré algunos sellos, papeles decorados, washi tapes...




Però sens dubte, el gran descobriment va ser el de la botiga TIGER, al Portal de l'Àngel. Passava per allí de casualitat i de seguida em va cridar l'atenció: una gran varietat de colors que van fer que hi passegés i passegés... allí vaig comprar unes cosetes (veure fotos) més perquè la veritat és que estaven molt bé de preu:

Pero sin duda, mi gran descubrimiento fue el de la tienda TIGER, en el Portal del Angel. Pasaba por allí de casualidad y de seguida me llamó la atención: una gran variedad de colores que hizo que me paseará por la tienda una y otra vez. Allí compré unas cosillas (ver foto) más porque los precios eran irresistibles:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!