2 d’agost del 2011

Bossa NY

Fa dies que us vaig ensenyar el que seria una bossa inspirada amb "l'skyline" de Nova York. Aquí la tenim! És preciosa! Gran, còmoda, ben acabada... en fi, és un gran regal!!! La veritat és que tinc una sogra que és una artistassa! 

Hace días os enseñé lo que tenía que ser un bolso inspirado con el "skyline" de Nueva York. Aquí la tenemos! Es preciosa! Grande, cómoda, con unos acabados perfectos... en fin, es un gran regalo!!! La verdad es que mi suegra es una gran artista! 




5 comentaris:

  1. Ja la pots conservar aquesta sogra! Quina meravella de bossa!! Felicitats a l'artista!

    ResponElimina
  2. La veritat és que sí... m'encanta com ha quedat! Jo no hagués estat capaç de fer-la així... no hi tinc la mà tan trencada!

    ResponElimina
  3. Aaaish otra vez he borrado un comentario sin querer y no los sé recuperar :( ahí va!

    Cristina-tejiendolashoras ha deixat un comentari nou al vostre missatge "Bossa NY":

    Me encanta!! Además yo soy de bolsos grandes...que con tanto niño...ya me dirás!!! Así que este me vendria genial! Besos.

    ResponElimina
  4. monisimo, ahora a disfrutarlo, un beso!

    ResponElimina
  5. Que maca me agrada molt , felicitats :-)

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!