12 de juliol del 2011

I love bags!

Els que em coneixen, saben que les bosses em tornen boja! Ja en tinc pensats un parell per fer en patchwork perquè per internet hi ha molts tutorials, però ahir vaig anar a una merceria a comprar uns fils (perquè el que em queda més aprop és El Corte Inglés, i allí els venen a preu d'or) i no em vaig poder resistir a comprar (imatges extretes d'Amazon.co.uk):

Los que me conocen, sabem que los bolsos me vuelven loca! Ya tengo pensados un par para hacer en patchwork ya que por internet hay un montón de tutoriales, pero ayer fui a una mercería a comprar unos hilos (porque lo que me queda más cerca es El Corte Inglés, pero allí los venden a precio de oro) y no me pude resistir a comprar (imágenes sacadas de Amazon.co.uk):

3 comentaris:

  1. wow,,que bonitos los bolsos,,me encanta l azul como con estrellitas,que ganas de saber coser!.

    ResponElimina
  2. Que temptadors aquests bolsos n'hi ha per a tots els gustos i estils.
    Estaré atenta a veure quins fas.
    Petons

    ResponElimina
  3. wow!!! que bonitos, ya nos enseñaras tus resultados, besitos!!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!