16 de maig del 2011

SAL Mussols i més Tralala!!!

Per fi!!!! Després de moooolt retard, he aconseguit acabar el 2n objectiu del SAL dels Mussols! Ja només me'n queden 4! Són tan bonics... però com estic en mil batalles, començo moltes coses i em costa acabar-ho al dia, pero aquí el teniu!!

Por fin!!!! Después de mucho retraso, he aconseguido acabar el 2º objetivo del SAL de los buhítos! Ya sólo me quedan 4! Son tan bonitos... pero como estoy en mil batallas, empiezo muchas cosas y me cuesta llevarlo todo al dia, pero aquí lo tenéis!!




I... aquí teniu un avenç de les meves Kokeshis de Tralala en fil! La veritat és que això de treballar en fil... és una passada!!!! M'agrada moltíssim com queda, i això que porto molt poquet!

Y... aquí tenéis un avance de mis Kokeshis de Tralala en lino! La verdad es que eso de trabajar en lino... es una pasada!!!! Me gusta muchísimo como quedo, y eso que llevo muy poquito!


3 comentaris:

  1. Primera vez que visito tu blog y te sigo desde ahora. Comparto lo que dices del lino, le da algo más al bordado, se ve hermoso.
    Saludos

    ResponElimina
  2. Quan comences a treballar amb roba de fil, ja no utilitzaràs més l'aida! Què bonic quedarà!!!

    ResponElimina
  3. Iris son moníssims els mussolets i estic d`acord amb tú, amb llí els treballs ens queden més bonics, tot i que ens hi deixem els ulls!!!!
    Petons
    Sonia

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!