15 de maig del 2011

Nova Botiga Online!!

Fa dies que, "xafardejant" pels blocs, m'he donat compte que vàries blogueres comenten la creació d'una nova botiga online que es diu "Stitchers Inn". I avui m'he dit, anem a mirar que hi té! I m'he quedat sorpresa de les coses que hi té, els preus, el preu de les despeses... i ja he fet el meu primer encàrrec!! A més, el tracte amb la venedora és extraordinari, molt amable, atenta, i respon amb molta rapidesa! Ja us dic jo que aquest no serà pas el primer cop que hi compraré! Quan m'arribi, sereu les primeres en veure les fotografies!!!

Hace días que, "cotilleando" por los blogs, me he dado cuenta que varias blogueras hablan de la creación de una nueva tienda online que se llama "Stitchers Inn".Y hoy me he dicho, vamos a ver que hay! Y me he quedado sorprendida de todas las cosas que tiene, los precios, los gastos de envío.... y ya he hecho mi primer encargo!! Además, el trato con la vendedora es extraordinario, muy amable, atenta, y responde a los pedidos con suma rapidez! Ya os digo yo que esta no será la primera vez que compraré en ella! Cuando me llegue el envío, seréis las primeras en ver las fotos!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!