4 de maig del 2011

Intercanvi Mariposita, el meu regal!

Avui m'ha arribat un paquet de El Salvador de Margarita!!! Com us vaig comentar, participava en un intercanvi de materials organitzat al foro PuntoDcruz, i jo l'havia de rebre des de l'altre costat de l'oceà Atlàntic i... avui ha arribat!!!! Era un paquet enorme!!! I estava ple de coses... maquíssimes!

Hoy ha llegado un paquete de El Salvador de Margarita!!! Como ya os comenté, participaba en un intercambio de materiales organizado al foro PuntoDcruz, y yo tenía que recibir el mio desde el otro lado del océano Atlántico y... hoy ha llegado!!!! Era un paquete enorme!!! Y estaba lleno de cosas... chulísimas!



I això és el que m'he trobat un cop l'he obert... un munt de materials! Fils metàl·lics, unes tisores, agulles, la caixa dels fils, etc.

Y esto es lo que me he encontrado una vez abierto... un montón de materiales! Hilos metalizados, tijeras, agujas, la caja para los hilos, etc.




Però... això no era tot! També m'ha enviat un detallet d'artesania que és preciós! És com les nines matrioskes, una capseta preciosa, de molts colors, amb un parell de casetes més a dins:

Pero... eso no era todo! También me ha enviado un detalle de artesanía que es precioso! Es como las ninas matrioskas, una cakita preciosa, de muchos colores, con un par de casitas más dentro:



En fi, només puc dir MOLTÍSIMES GRÀCIES MARGARITA!! Com ja t'he dit, m'ha agradat tot moltíssim!!

En fin, sólo puedo decir MUCHÍSIMAS GRACIAS MARGARITA!! Como ya te he dicho, me ha encantado tu regalo!!

3 comentaris:

  1. Apaaaaaa Iris, quin munt de regalets!!! Els materials de costura estan molt bé, pero les capsetes m'ha robat el cor, que boniques son.
    Felicitats.

    Petons

    ResponElimina
  2. Guauuu quin munt de materials i les capsetes són una monada. Molt original i acolorides.
    Petons.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!