31 de maig del 2011

Intercanvi Handmade Fashion

El blog Handmade Fashion va organitzar un intercanvi al mes d'abril i jo, com no, m'hi vaig apuntar! Encara no sé si la meva companya ha rebut el regal (a Venezuela) - fa més d'un mes que el vaig enviar i jo encara no he rebut el meu - però com ja fa dies que espero per ensenyar les fotos, us mostro el que li vaig enviar jo. Que us sembla??

El blog Handmade Fashion organizó un intercambio en el mes de abril y yo, como no, pues me apunté! Aún no sé si mi compañera ha recibido el regalo (que tenía que llegar a Venezuela) - hace más de un mes que lo mandé y yo todavía no he recibido el mío -, pero como ya hace días que espero para enseñar las fotos, os muestro lo que le mandé yo. Que os parece??




1 comentari:

  1. Desitjo que aquest regals tan bonics arribin a la seva destinataria.

    Petons

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!