7 d’abril del 2011

Primer premi d'avui!!

El web http://racopuntdecreu.elcontenedor.net/ m'ha donat un altre premi!!! Moltes gràcies!!!!! I, com tot premi, té unes normes, així que allí vaig:



Les normes del premi diuen que he d’escriure 7 coses que no es sàpiguin de mi:
  1. Tinc 25, sóc de Lleida però visc a Tarragona, on treballo de professora d'anglès en una acadèmia.
  2. Els caps de setmana em dedico a fer de "fotògrafa" en un equip de futbol de 3a divisió.
  3. M'agrada llegir i, com no, el punt de creu i últimament m'estic aficionant al patch!
  4. Els meus colors preferits són el  vermell i el lila.
  5. Sóc molt tímida.
  6. Sóc desordenada, però jo ja m'enten en el meu propi desordre!!!
  7. M'encanta viajar! Si pogués, no faria res més...

Las normas del premio dicen que tengo que escribir 7 cosas que no se sepan de mi:
  1. Tengo 25 años, soy de Lleida però vivo en Tarragona, donde trabajo de profesora de inglés en una academia.
  2. Los fines de semana me dedico a hacer de "fotógrafa" en un equipo de futbol de 3a división.
  3. Me gusta leer y, como no, el punto de cruz y últimamente me estoy aficionando al patch!
  4. Mis colores preferidos son el rojo y el lila.
  5. Soy muy tímida.
  6. Soy desordenada, pero yo ya me entiendo en mi propio desorden!!!
  7. Me encanta viajar! Si pudiese, no haría nada más...
I jo li passo...

- Joven Puntera
- Ordino Patch
- Hand Made Fashion
- Les Coses den Muxuk
- Loli

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!