25 de març del 2011

Més estovalles...

Aquestes estovalles, que tenen els seus anys (segurament més de 50) eren de la meva àvia. Estan fetes en punt de creu molt petit. Ja estan grogues perquè ja han passat molts anys des de que van arribar a casa, però no deixen de tenir un valor molt important. Aquestes, ni les ha fet la meva mare, ni la meva àvia ni, lògicament, jo, però crec que val la pena admirar la labor feta.

Este mantel, que tiene sus años (seguramente más de 50) eran de mi abuela. Estan hechas a punto de cruz muy pequeñito. Ya estan amarillas porque han pasado muchísimos años desde que llegaron a mi casa, pero no les quitan el valor sentimental. Este mantel no lo ha hecho ni mi madre, ni mi abuela ni, como es lógico, yo, pero creo que vale la pena admirar el trabajo hecho.
Etiqueta: "Bordado a mano"

2 comentaris:

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!