1 de març del 2011

Els meus primers premis!!

Estic més que contenta!! :D Las Labores de Cuchitri m'ha donat el meu primer premi que tinc com a bloguera, i m'han fet moltíssima il·lusió!!!! :D Així que MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!

Estoy más que contenta!! :D Las Labores de Cuchitri me ha dado mi primer premio como bloguera, y la verdad es que me han hecho muchísima ilusión!!!! :D Así que MUCHÍSIMAS GRACIAS!!!

NORMES:

1º Aceptar el premi i publicar-lo al teu blog
2º Donar el premi de 3 a 5 blogs, i  avisar-Lo!
3º Posar l'enllaç del blog que te la otorgat

Aquest premi és per promocionar als blogs que són menys coneguts.

Jo no sé a qui donar-lo... acabo de començar en això del blog i la veritat, encara em queda molt rodatge! Així que faré com L'Ànima del Cor Cec  , que també li han donat aquest premi, i en faig una nominació a tots i a totes!! I moltes gràcies un altre cop!!!

Y celebrando que Cuchitri ha superado los 100 seguidores, comparte este premio con nosotras:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!