13 de març del 2011

Continuo avançant amb la meva bossa...

Ja fa dies que vaig penjar una entrada sobre la bossa de labors que estic fent. La tenia una mica abandonada, així que aquesta setmana m'he posat mans a la obra i he avançat una miqueta. He fet la part del darrera (al davant hi ha la màquina de cosir), on hi ha unes bobines de fils i el meu nom. Encara falta festonejar tota la part del darrera i part del davant, i a les bobines i he de fer el punt de cadeneta per marcar "el fil", però ja queda menys i m'agrada molt com està quedant:

Hace días que ya colgué una entrada sobre la bolsa de labores que estoy haciendo. La tenía un poco abandonada, así que esta semana me he puesto manos a la obra y he avanzado un poquito. He hecho la parte trasera (delante hay la máquina de coser), dónde hay unas bobinas de hilos y mi nombre. Aún queda hacer el punto festón por toda la parte trasera y algo de la parte delantera, y en las bobinas de hilo tengo que hacer el punto de cadeneta para marcar "el hilo", pero ya queda menos y me gusta mucho como está quedando:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!