10 de febrer del 2011

Cross Stitch

Encara que ara m'he aficionat al Patchwork fa molt poc, ja fa molts anys que també faig Punt de Creu. Navegant pels blocs i veient moltes entrades amb el nom de SAL, he començat a "curiosejar" i a veure que era això... I mira, m'he enganxat a dos SALs de Punt de Creu que són xulíssims ja que encara no m'atreveixo amb els de Patch... Aquests SALs els organitza el bloc Mi Rinconcillo de Punto de Cruz i són xulísims, si hi esteu interessades, encara us hi podeu apuntar!! Tinc unes ganes boges de començar-los!! A sota us poso les dues imatges dels SALs:

Aun que me he aficionado al Patchwork hace poco, ya hace muchos años que también hago Punto de Cruz. Navegando por los blogs y viendo un montón de entradas con el nombre de SAL, empecé a curiosear a ver que era esto... Y mirad, me he enganchado a dos SALs de Punto de Cruz que son xulísimos ya que aún no me atrevo con los de Patch... Estos SALS los organiza el blog Mi Rinconcillo de Punto de Cruz y son chulísimos, si estáis interesadas, aun os podéis apuntar!! Tengo unas ganas locas de empezarlos!! Aquí teneis las dos imágenes de los SALs:

La Broderie: c'est tout un art

Tendres Pensées

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!