13 de febrer del 2011

Bossa Labors / Bolsa para mis labores

Aquesta és la bossa que he començat a fer aquesta tarda per posar les meves labors. La meva sogra m'ajuda en la combinació de teles (que no ha estat fàcil donat el fons de la tela...) i m'ha deixat els patrons de la máquina de cosir. Encara em queda festonejar, fer la part del darrera i, com no, montar-la... poc a poc ja aniré posant més fotografies!

Esta es la bolsa que he empezado a hacer esta tarde para mis labores. Mi suegra me está ayudando con la combinación de las telas (que no ha sido fácil teniendo en cuenta el fondo de la tela...) y me ha dejado los patrones de la máquina de coser. Aún tengo que festonear, hacer la parte trasera y, como no, montarla... poco a poco ya iré colgando más fotografias!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!