28 de gener del 2011

Log Cabin

Aquesta és oficialment la meva primera labor acabada!! Un coixinet per les agulles. M'ha fet molta il·lusió i a més, m'ha agradat molt el Log Cabin. La veritat és que em va costar fer-ho doncs com no tinc molt temps per anar a fer classes (sóc autodidacta), ho vaig buscar en diferents blogs; no acabava d'entendre la tècnica, però finalment me'n vaig sortir. Com encara no tinc màquina de cosir, em van ajudar a tancar-lo.Aquest n'és el resultat final!

Esta es oficialmente mi primera labor terminada. Es un acerico. Me ha hecho mucha ilusión y, además, me ha encantado el Log Cabin. La verdad es que me costó empezarlo ya que  como no tengo tiempo para ir a clases (soy autodidacta), lo busque en distintos blogs; no acababa de entender la técnica, pero finalmente lo conseguí. Como no tengo máquina de coser, pedí ayuda para cerrarlo. Este es el resultado final!



2 comentaris:

  1. aquest és el primer esglaó del patchwor... jejejej

    ResponElimina
  2. Gràcies pels comentaris Eli!! Tens un blog molt xulo!! De quina part de Lleida ets??

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!