27 de gener del 2011

Iniciació al patchwork

Hola a tothom! Fa molt poc que he començat a dedicar les meves estones lliures al patchwork, i he de dir que m'encanta! Ja feia temps que em rondava pel cap començar aquesta activitat però no trobava mai el moment... i aquí estic! Aquest blog serà com un diari dels meus avenços en aquesta fantàstica labor, espero que us agradi i que algun dia pugui servir d'inspiració a algu com moltes de vosaltres ho esteu essent per mi!

Hola a todos! Hace muy poco que he empezado a dedicar mi tiempo libre al patchwork, y tengo que decir que me encanta! Ya hacía tiempo que quería empezar a hacerlo, pero nunca encontraba el momento... y aquí estoy! Este blog será como un diario de mis progresos en esta fantástica labor, espero que os guste y que algun dia pueda servir de inspiración a alguien igual que muchas de vosotrs lo habéis sido para mi!

2 comentaris:

  1. Hola!! Benvinguda al món del patchwork!! Jo vaig començar fa uns 5 anys i em té més que enganxada.
    És increible veure com amb uns trossos de roba, molta paciencia i meticulositat poden arribar a sortir coses boniques i a més totes fetes amb les nostres mans.

    Ànims i endavant!!

    Montse

    ResponElimina
  2. Gràcies!!! Ets la primera persona que em publica un comentari... així que em fas molt contenta!! La veritat és que sí, és increïble tot el que és pot fer amb el patch... tinc tantes ganes de fer tantes coses... però bé, poc a poc i bona lletra!! :D

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!