10 de novembre del 2013

LO Fall - Doble repte

Bona nit! Ja es diumenge nit i a mi se m'acut publicar... però bé, una ho fa quan poc! No us penseu que no tinc pas res que ensenyar-vos, al contrari! El que no tinc és tot el temps que voldria per publicar entrades, però ara que tinc una estoneta, aprofito!

Buenas noches! Ya es domingo noche y a estas horas me pongo a publicar... pero bueno, una lo hace cuando puede! No os penséis que no tengo nada que enseñaros, lo que no tengo es tiempo para colgarlo en el blog! pero aprovecho ahora que tengo un ratito.

Bé, aquest cop us ensenyo un layout (LO) que pertany al repte de novembre que organitza el bloc de La Srta Glez. Ella mateixa dissenya uns papers fantàstics -en aquest cas, sobre la tardor- i proposa un repte. Aquest és el primer que prepara i en el que participo, i a més, el primer LO que faig! Per això deia que per mi és doble repte... Tot i així, estic molt contenta del resultat final. Al principi pensava que això dels LO no m'agradaria... però enganxa!

Hoy os enseño un layout (LO) que forma parte del reto de noviembre que organiza el blog de  La Srta Glez. Ella misma diseña unos papeles fantásticos -en este caso, sobre el otoño- y propone un reto. Este es el primero que prepara y yo el primero en el que participo, y además, mi primer LO! Por eso decía lo de doble reto para mi... Aún así, estoy muy satisfecha con el resultado final. Al principio pensaba que esto de los LO no me gustaría... pero como engancha!


Aquí us explico una mica quines tècniques he utilitzat en la realització del LO:

Aquí os explico un poco que técnicas he utilizado para hacer este LO:



1 - TAGS

En aquest cas, he fet una "falsa tag". He posat la tag sobre el paper i per sobre he utilitzat tinta d'spray "dylusions ink spray dirty martini".

En este caso, he hecho una "falsa tag". He puesto la tag encima del papel y he utilizado por encima tinda de spray "dylusions ink spray dirty martini".


2- FULLES

He retallat les fulles del paper decorat i les he col·locat simulant que cauen de l'arbre.

He cortado las hojas del papel decorado y las he colocado simulando que caían del árbol.


3- MÀSCARA

Utilitzant la mateixa tinta que he fet servir per la falsa tag, he utilitzat el mateix sistema amb una màscara d'hexàgons regulars.

Utilizando la misma tinta que he utilizado para la falsa tag, he utilizado el mismo sistema con una máscara de hexágonos regulares.


4- TINTES

Per fer el background, he utilitzat tinta d'spray "dylusions ink spray dirty martini", i per donar un toc més de tardor a la blonda i els troquelats, he fet una mescla amb tintes distress (mustard seed, vintage photo i peeled paint) sobre un plàstic, i he tirat aigua i després he posat els troquelats i la bonda a sobre. Ho he assecat i li dóna aquest toc més groguenc.

Para hacer el background, he utilizado la tinta de spray "dylusions ink spray dirty martini", y para darle un toque más otoñal a la blonda y a los troquelados, he hecho una mezcla de tintas distress (mustard seed, vintage photo y peeled paint) sobre un plástico, lo he pulverizado con agua y he puesto la blonda y los troquelados encima. Lo he secado y así queda con este toque más amarillento.




4 comentaris:

  1. T'ha quedat molt bé! Ningú diria que és el teu primer LO! A mi m'encanta el seu format, hi ha espai per a tot!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci Alba! La veritat és que són molt entretinguts de fer! No serà el primer!!

      Elimina
  2. Quin munt de detalls! Gràcies per participar del repte! :)

    ResponElimina
  3. Iris,
    moltes gracies pel teu comentari!!!
    És molt dolç el teu LO!!!
    Fins aviat!!!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!